.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش شديد برف و باران در جاده‌هاي گيلان

بارش شديد برف و باران در جاده‌ها و محورهاي گيلان رانندگان را در روزهاي پاياني سال غافلگير كرده است. 

غلامرضا سيري ظهر امروز در جريان بازديد از وضعيت محور رشت ـ قزوين اظهار داشت: طبق گزارش‌هاي رسيده از پاسگاه‌هاي پليس راه استان بارش شديد برف در محور رشت ـقزوين حد فاصل سراوان تا آزاد راه سبب غافلگير شدن رانندگان در روزهاي پاياني فصل زمستان شده است.
وي افزود: همچنين بارش برف شديد در محورهاي كوهين، سياهكل به ديلمان، اسالم به خلخال موجب لغزندگي شديد در سطح معابر شده و تردد در اين محورها صرفا با زنجير چرخ ممكن است.
فرمانده پليس راه گيلان ادامه داد: تيم‌هاي مستقر در ابتداي اين محورها از تردد خودروهاي فاقد زنجير چرخ يا لاستيك يخ‌‌‌شكن جلوگيري مي‌كنند.
وي آغاز بارش برف در جاده‌ لاهيجان به لنگرود را موجب كندي خودروها در اين جاده مهم و پرترافيك دانست و تصريح كرد: در حال حاضر استفاده از زنجير چرخ در اين جاده الزامي نيست ولي با ادامه روند بارش برف ممكن است براي حركت ايمن و روان خودروها استفاده از زنجير چرخ الزامي شود.
سيري اضافه كرد: بارش شديد باران در سراسر استان سبب لغزندگي سطح معابر و كاهش شديد ديد رانندگان شده است بنابراين در اين شرايط رعايت سرعت مطمئنه و توجه كافي به جلو و در مجموع رعايت كامل مقررات بسيار مهم و حائز اهميت است.
وي از تمام رانندگان و مسافران خواست قبل از انجام مسافرت از سلامت ايمني خودروي خود اطمينان حاصل كنند و زنجير چرخ را به همراه داشته باشند.
فرمانده پليس راه گيلان شماره تماس پليس110 و 7755004 – 0131 مركز كنترل ترافيك پليس راه استان را براي اطلاع از وضعيت راه‌هاي گيلان اعلام كرد.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه در روزهاي پاياني سال به‌سر مي‌بريم و نوروز در پيش است، هر ساله با آغاز نوروز سفرها افزايش مي‌يابد و پليس راه از هم‌اكنون آماده خدمت به تمام مسافران در جاده‌هاي گيلان است ولي بدون كمك رانندگان هرگز نمي‌توان از وقوع تصادفات پيشگيري كرد.
سيري با اعلام محدوديت ترافيك در نوروز 90 اظهار داشت: با توجه به آغاز نوروز و حجم فزاينده سفرها در تعطيلات سال نو، پيش‌بيني‌هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته و طرح نوروزي پليس راه از 25 اسفند آغاز مي‌شود و تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه مي‌يابد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.